سفارش تبلیغ
صبا ویژن

machinery

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس در  نمایندگی تعمیر موبایل  با تکیه بر تخصص و مهارت تکنسین ها انجام می شود . از ویژگی های بارز پرسنل این مرکز که موجبات فعالیت آن ها را در نمایندگی ایسوس فراهم کرده است می توان به پشتکار ، تخصص ، دانش ، خلاقیت ، مهارت و … اشاره کرد .

در واقع این خصایص پرسنل دلیلی است بر قرار گرفتن نمایندگی ایسوس در جایگاهی رفیع . مرکز تعمیرات موبایل ایسوس با بکارگیری مهندسین ماهر و خبره ازجمله شرکت های موفقی است که در زمینه ی ارائه ی خدمات تعمیر فعالیت می کند . لازم به ذکر است ، کارشناسان این مرکز در قبال انجام تعمیرات به ارائه ی گارانتی مبادرت می ورزند .

نمونه ای از تعمیرات موبایل ایسوس که در این مرکز انجام می شود عبارت است از : تعویض و تعمیر دوربین گوشی ، تعمیرات ویبراتور گوشی ، تعمیر قطع و وصل شدن نمایشگر موبایل ، عیب یابی عمده ی گوشی ( ضربه و آب خوردگی ) ، سرویس بردهای موبایل ، تعمیرات سخت افزاری گوشی و …

امروزه مهمترین وسیله در دست مردم تلفن همراه می باشد . متخصصین باتجربه ی نمایندگی ایسوس با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های تعمیرات تخخصصی موبایل دنیا ، گوشی های به ظاهر از کار افتاده تان را سالم و بی عیب و نقص به شما باز می گرداند . تعمیرات موبایل ایسوس در این مرکز مطابق با آخرین متد جهانی انجام می شود .

 

تعمیرات موبایل ایسوس و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل ایسوس در دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل به تعمیر ایراد پیش آمده در سایر دستگاه های این کمپانی می پردازد . این مرکز با طراحی پارت های تعمیراتی تفکیک شده ، تخصصی ترین تعیمرات را به کاربران گرامی ارئه می دهد .

طراحی واحدهای تعمیر به شکل مجزا موجب گشته ، کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . واضح است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین می گردد . به دلیل مجزا بودن کارگاه های فنی این مرکز ، کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . تعمیرات موبایل ایسوس در این مرکز مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود .

تعمیرات موبایل ایسوس نیاز به حضور کارشناسان آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد . در غیر این صورت اگر پروسه ی تعمیر توسط افرادی که تخصصی در این حوزه ندارند انجام شود موجب بروز اشکالات اساسی در تلفن همراه می گردد . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی واحدهای تخصصی تعمیرات ایسوس هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

 

نمایندگی موبایل و جدیدترین محصولات موبایل

نمایندگی موبایل  علاوه بر تعمیرات موبایل ایسوس به معرفی و تعمیر جدیدترین محصولات بازار تبلت و موبایل  نیز ، می پردازد . این دستگاه ها عبارتند از : گوشی اپل ، گوشی اچ تی سی ، گوشی ال جی ، گوشی ایسر ، گوشی بلک بری ، گوشی سامسونگ ، گوشی سونی ، گوشی مایکروسافت ، گوشی موتورولا ، گوشی نوکیا و گوشی هوآوی .

کمپانی ایسوس از جمله شرکت های فعال در تولید موبایل و تبلت است . از جمله محصولات این شرکت نام آشنا می توان به موبایل اشاره کرد . تکنسین ها و کارشناسان این مرکز با ورود دستگاه های ایسوس به به کشور عزیزمان نسبت به آنالیز و بررسی ویژگی های آن ها اقدام کرده اند . مرکز تعمیرات موبایل ایسوس با جذب توانمدترین تعمیرکاران بهترین خدمات تعمیر را ارئه می نماید .

لازم به ذکر است ، کارشناسان این مرکز مسلط به تعمیر تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسوس هستند . هزینه ی تعمیرات موبایل ایسوس در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب اخذ می گردد . جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک نمایندگی موبایل و جدیدترین محصولات نمایندگی موبایل ، مراجعه نمایید .

 

تعمیرات موبایل  و اخبار مرکز تخصصی موبایل

مدیریت مرکز تعمیرات موبایل جهت به روز نگاه داشتن اطلاعات کاربران بخش اخبار مرکز تخصصی موبایل را در سایت طراحی کرده است . برخی از کارشناسان خلاق ما در زمینه ی جستجو و ارائه ی جدیدترین اخبار تولیدات ایسوس فعالیت می کنند . لازم به ذکر است ، در این بخش اخباری در زمینه ی تعمیرات موبایل ایسوس نیز ارائه کرده ایم .

تعمیرات موبایل ایسوس در این نمایندگی با تکیه بر مهارت مهندسین انجام می شود . کارشناسان ما ابتدا دستگاه را به صورت کامل آنالیز کرده سپس بهترین گزینه را برای تعمیر پیدا می کنند . بدیهی است از این طریق سرعت عمل تعمیرکاران نیز بیشتر می گردد .

جهت مراجعه به بخش فوق می توانید به لینک تعمیرات موبایل و اخبار مرکز تخصصی موبایل مراجعه نمایید .

نمایندگی موبایل  و مقالات تعمیرگاه تخصصی موبایل

مدیریت نمایندگی موبایل  با راه اندازی بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی موبایل سعی در افزایش سطح علمی کاربران ئارد .در این بخش سعی داریم با ارائه ی مقالاتی به بررسی برخی از اشکالات متداول در تلفن همراه بپردازیم . امیدواریم از این طریق بتوانیم راهگشای شما عزیزان باشیم . کاربران نمایندگی ایسوس را تمامی افراد تشکیل می دهند . از این رو برای کسب خشنودی کاربران گرامی ، مقالاتی را تحت عناوین تخصصی و عمومی فراهم کرده ایم . لازم به ذکر است ، منابع دربرگیرنده ی این مقالات به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . کارشناسان خبره ی ما مقالاتی با موضوع تعمیرات موبایل ایسوس نیز ارائه کرده اند .

مرکز تعمیرات موبایل ایسوس به ارائه ی تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس تلفن همراه می پردازد . کادر فنی این مرکز آماده ی پشتیبانی از تمام مدل های این دستگاه می باشد . ترمیم گوشی حتما باید در مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر انجام شود . کادر فنی این مرکز در کوتاهترین زمان پروسه ی تعمیر را انجام می دهند و پس از اتمام کار به ارائه ی گارانتی اقدام می نمایند .

شما عزیزان می توانید با مراجعه به لینک نمایندگی ایسوس و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسوس ، مقاله ی موردنظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایید .

 

تعمیرات گوشی و سوالات متداول تعمیرات موبایل ایسوس

کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی، سوالات متداول تعمیرات موبایل ایسوس را از قبل پاسخ داده اند . کاربران گرامی با مراجعه به این بخش می توانند به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند . علاوه بر این شما عزیزان می توانید سوالات دیگر خود را به صورت تلفنی یا آنلاین با پرسنل مجموعه در میان بگذارید . کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود .

در موقع تحویل دستگاه به این نمایندگی ، تمامی قطعات دستگاه اعم از کارت حافظه ی جانبی – باتری و … به شما تحویل داده می شود . این امر باعث می شود اطلاعات شخصی شما در امنیت باقی بماند و امانت داری از موبایل و اطلاعات شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود . رضایت شما تنها هدف ما در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس می باشد .

با همه گیر شدن استفاده از تلفن همراه در سال های اخیر ، بروز مشکلات مختلف و خرابی برای این دستگاه ها حقیقتی است اجتناب ناپذیر . اما نبیود خدمات پس از فروش مناسب و عدم حضور مستقیم کمپانی ها در بازار باعث به وجود آمدن تعمیر گاه های غیر مجاز زیادی شده است . مهندسین مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ، با قطعات اورجینال به ارائه ی خدمات تعمیر می پردازند .

کاربران گرامی با کلیک روی لینک تعمیرات موبایل و سوالات متداول تعمیرات موبایل ایسوس ، می توانند وارد بخش فوق گردند .

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، به ارائه ی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ایسوس می پردازد . خاطرنشان می سازیم ، تمامی خدمات انجام شده در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می شود .

نمایندگی موبایل با چندین سال تجربه ، به امور تعمیرات و فروش قطعات اورجینال می پردازد . کارشناسان این مرکز پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه به انجام تنظیمات کلی و غبار روبی بخش های داخلی محصول نیز می پردازند . همین امر موجب افزایش کارایی دستگاه می گردد ( همانند روز اول ) . رسالت مهم نمایندگی موبایل حذف مراکز تعمیر غیر مجاز از طریق ارائه ی هرچه بهتر خدمات می باشد .

موفقیت های پی در پی نمایندگی موبایل در حیطه ی فعالیتی خود موجب گشته ، کمتر شرکتی توان رقابت با این مرکز را داشته باشند . این مرکز با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص همواره در زمینه ی تعمیرات پیشرو بوده است . در حقیقت ، نمایندگی ایسوس با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری به فعالیت می پردازد .

تعمیرات موبایل ایسوس در مرکز تعمیرات موبایل، از طریق آپشن سرویس در مرکز میسر است . از این رو کاربران برای دریافت خدمات تعمیر باید به واحد مرتبط با همان محصول مراجعه نمایند ( به دلیل مجزا بودن کارگاه های فنی ) . اشکالات پیچیده ای که در دستگاه بروز می کند باید توسط تکنسین ها و کارشناسان ماهر با بکارگیری تجهیزات درجه یک برطرف شود .

پرسنل این مرکز قادر به ارائه ی تمامی خدمات تعمیر در سطوح ساده و پیچیده می باشند . شما کاربر گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید . خاطرنشان می سازیم ، تعمیرات موبایل ایسوس  با راهکارهای اصولی و علمی در این نمایندگی انجام می شود .

 

تاریخچه ی شرکت ایسوس

ASUSTeK Computer Incorporated / شرکت کامپیوتری ایسوس ، درسال 1990  کار خود را آغاز کرد .

 

ازین رو شرکت نسبتا جوانی به حساب می آید . این شرکت ، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. طرح تاسیس ایسوس را  مهندسان اسبق شرکت ایسر مطرح کردند و افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران این شرکت  معرفی شدند. ایسوس با توجه به حضور 21 ساله در بازارهای جهانی و کسب جوایز متعدد ، یکی از موفقترین شرکت های جهان است. نام شرکت برگرفته از اسب بالدار افسانه ای یونانی به نام Pegasus است. کمپانی ایسوس  یکی از پیشتازان عرصه ی فن آوری است  که  محصولاتی مانند ؛  pc ، نوت بوک،نت بوک، لپ تاپ، تبلت، نمایشگر،گوشی موبایل، لوازم شبکه و …. تولید می کند . در این قسمت سالشماری از محصولات و فعالیت های این شرکت ذکر می شود :

 ابتدای دهه 90 ، سالی  سرنوشت ساز برای ایسوس بود . زیرا رقبای زیادی  در این دوره از بازارهای آمریکا راهی تجارت جهانی شدند و با تسلط بر اروپا و آسیا توانستند نام خود را ماندگار کنند.

سال 2000، شرکت ایسوس قراردادی با شرکت اینتل امضا کرد که پس از آن ، اولین محصولات ایسوس که شامل مادربوردهایی برپایه پردازنده های اینتل بودند وارد بازار شدند .

سال 2003 تا  2005شرکت Asus بیشترین میزان فروش مادربردهای جهان را به خودش اختصاص داد و بازارهای جهانی را به دست گرفت .

سال   2006 ،  نوت‌بوک‌های خاص شرکت به سفارش شرکت اتومبیل‌سازی لامبورگینی با پسوند وی ایکس ایسوس برای نخستین بار ، در تعدادی  محدود تولید شدند .  این نوت بوک ها ،  قیمت بالایی نسبت به نوت بوک های سایر رقبا داشتند، در همین سال ایسوس به همراه سامسونگ و Founder Technology در پروژه اوریگامی شرکت مایکروسافت همکاری کرد . در همین سال ، ایسوس  برای اولین بار به سمت تولید اولین گوش های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد

سال  2007 ، یکی دیگر از موفقیت های ایسوس رقم خورد و آن ارائه ی رایانه ی شخصی Eee PC بود . این نوت بوک کوچک ، جوایز متعددی را به خود اختصاص داد و برای کاربرانی که به رایانه ای ارزان ، سبک و کوچک نیاز دارند مفید بود

سال 2008، ایسوس فعالیت در سیستم عامل اندروید را آغاز کرد .

سال 2009 ، ایسوس برای دوازدهمین سال متوالی در میان 10 شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات بر اساس رده‌بندی مجله معتبر “بیزنس ویک اینفو تک” قرار گرفت.

سال 2010 ، تولید یک خانواده ی جدید به نام ، EeePAD   ، آغاز شد .

سال 2011، اولین نوک بوک سه بعدی تولید شد . کیفیت سه بعدی این نوت بوک ،  بدون نیاز به عینک قابل استفاده بود .

سال 2012، ایسوس تبدیل به  پنجمین برند پرفروش دنیا شد. در همین سال ، شرکت گوشی هوشمند PadFone را در کنگره‌ی موبایل جهان معرفی کرد و از ASUS TAICHI یک اولترابوک قدرتمند با نمایشگرو با کیفیت و وضوح فوق‌العاده رونمایی کرد.

ایسوس سال هاست جایگاه خود را در بین برندهای محبوب جهان حفظ کرده است . خلاقیت و کیفیتی که کارت گرافیک در محصولات ایسوس دارد ، موجب اعتبار و محبوبیت این محصول در بین کاربران شده  و بیشترین جوایز را در حوزه ی کارت های گرفیک کسب کرده است . اگرچه ایسوس با وجود تبلیغات فراوان، بازاریابی مناسب و ارائه محصولات جذابی همچون Zenbook UX305  و Transformer Book T200 به یکی از محبوب‌ترین برندها در جهان و بخصوص ایران تبدیل شده  ، اما این روزها  رتبه ی جهانی این شرکت سقوط کرده است ، با این حال به دلیل مدیریت فوق العاده ی این شرکت ، انتظار می رود که به زودی به روزهای اوج خود بازگردد .

موبایل ایسوس

 کمپانی ایسوس ،  در سال  2006 ،  برای اولین بار به سمت تولید اولین گوشی های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد . کیفیت و زیبایی که دو اصل مهم درتمام تولیدات ایسوس بودند در موبایل ایسوس نیز رعایت شده  است. گوشی های موبایل ایسوس در سایزهای 4 ، 5 و 6 اینچ وارد بازار شده اند . موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی Zenfon – PadFone – Fonepad با رنگهای متنوع می باشد .

 PadFone  :  یکی از نوآوری‌های منحصر به فرد Asus سری PadFone ها بود که  با ادغام تبلت ایسوس و  موبایل ایسوس ، محصولی جدید به بازار عرضه کرد . هر چند عرضه ی  اولین سری این محصول موفقیت چندانی در پی نداشت اما ایسوس دست از کار نکشید و سری دوم از این گجت  را با تغییراتی اساسی راهی بازار نمود.

 Fonepad:  یکی از دغدغه های ایسوس طراحی تکنولوژی متناسب با نیاز روزمره کاربران بوده است . به‌‌عنوان نمونه به موبایل ها توجه کنید. آن ها برای تلفن‌بودن طراحی شده‌اند  . ولی امروزه ما برای انجام کارهای خود ، در اینترنت مدت زمان زیادی به صفحه ‌نمایش آن ها خیره می‌شویم. به همین دلیل تیم طراحی ایسوس برای این منظور راه‌حلی ارائه داده که در آن ، ترکیبی از  تبلت و موبایل ایسوس ارائه می شود از همین رو محصولی تحت عنوان ؛ فون‌پد ایسوس تولید شده است .

Zenfone : این محصول یکی از محصولات  جدید اندرویدی و مقرون به صرفه ی ایسوس است. این کمپانی خانواده ZenFone را در CES 2014 عرضه کرد. مدل های ZenFone 4 و ZenFone 5 و ZenFone 6 علاوه بر مشخصات خوب و قابل قبول ،  قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارند با این وجود زنفون  تنها در یازده کشور جهان معرفی شده و امید است که به مرور به بازارهای دیگر راه پیدا کند .