سفارش تبلیغ
صبا ویژن

machinery

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تعمیرات موبایل بلک بری

تعمیرات موبایل بلک بری مطابق با آخرین روش های نوین علمی در نمایندگی رسمی بلک بری انجام می گردد . برای تعمیر موبایل باید دوره‌های مربوطه را گذراند و در کنار آن دانش الکترونیکی را به اندازه کافی افزایش داد. مشکلاتی که برای موبایل‌ ها بوجود می ‌آیند به دو دسته نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری تقسیم می ‌شوند.

برای تعمیرات نرم ‌افزاری راه‌ های ساده و آسانتری وجود دارد. برای تعمیرات مربوط به سخت ‌افزار باید کمی جانب احتیاط را رعایت کرد .چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی دارد. به طور خاص به دلیل پیشرفته شدن تجهیزات موبایل‌ ها کار کردن با آنها هم نیاز به تخصص بیشتری دارد.

گاهی دیده می ‌شود که وقتی توسط شخصی مبتدی تعمیر سخت‌ افزار انجام می ‌شود برای قسمت دیگری از موبایل مشکل بوجود می ‌آید.

از این رو تعمیرات موبایل بلک بری نیاز به حضور کارشناسان مجرب دارد . این مرکز برای جذب کارشناسان متخصص تمامی تلاش خود را انجام داده است . تعمیرات موبایل بلک بری در این مرکز از طریق آپشن سرویس در مرکز انجام می گردد . کاربران گرامی برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند ( به دلیل مجزا بودن کارگاه ها ) .

درموقع تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات موبایل بلک بری تمامی قطعات جانبی دستگاه اعم از کارت حافظه و باتری به مشتری تحویل داده می شود تا اطلاعات شخصی شما در امنیت باقی بماند . در این مرکز امانت داری از دستگاه شما به بهترین شکل انجام می گردد . رضایت شما تنها هدف ما در این مجموعه است .

تعمیرات موبایل بلک بری و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

تعمیرکاران نمایندگی موبایل در دیگر واحدهای تعمیرات موبایل به رفع ایراد موبایل های دیگر برندها اقدام می نمایند . مرکز تعمیرات موبایل بلک بری جهت کسب رضایت مشتریان و در رستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین و درجه یک ترین تجهیزات انجام می دهد . لازم به ذکر است ، این ابزارآلات تعمیر توسط مجربترین کارشناسان فراهم و خریداری شده اند. خاطرنشان می سازیم مرکز تعمیرات موبایل بلک بری با ورود ابزارآلات مدرن سعی در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد .

از این رو تکنسین های این مرکز با بکارگیری مدرنترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه می نمایند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات موبایل هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

 

خدمات واحد تعمیرات موبایل بلک بری

  • تعمیر عدم کار کردن پورت ها
  • رفع ایراد عدم شناسایی سیمکارت
  • رفع ایراد عدم شناسایی کارت حافظه ی گوشی
  • نصب آنتی ویروس در مرکز تعمیرات موبایل بلک بری
  • نصب فریمور اصلی
  • فلش گوشی
  • برداشتن پترن
  • نصب نر افزار
  • آپدیت اندروید و آی او اس در مرکز تعمیرات موبایل بلک بری
  • فارسی سازی
  • تعمیر برای عدم شناسایی سیم کارت
  • رفع ایراد عدم دریافت سیگنال
  • ترمیم قطع ناگهانی آنتن در مرکز تعمیرات موبایل بلک بری
  • تعمیرات مربوط به سفید شدن صفحه ی موبایل
  • ترمیم اتصالات کوتاه در مدار گوشی
  • بازیابی روت کردن و رام زدن گوشی
  • تعمیر قطع شدن مدار گوشی
  • تعمیرات عدم کار کردن بلندگوی گوشی
  • ترمیم عدم کار کردن تاچ در مرکز تعمیرات موبایل بلک بری
  • بازیابی عدم کار کردن کیبورد

 

اخبار موبایل بلک بری و دیگر خبرها

کارشناسان خلاق و بااستعداد مرکز تعمیرات موبایل بلک بری  بخش اخبار را در سایت راه اندازی کرده اند . بدیهی است از این طریق سعی داریم اطلاعات تخصصی کاربران را به روز نماییم . منابع دربرگیرنده ی این بخش موثق و معتبر می باشد . از این رو کاربران می توانند با آسودگی خاطر به مطالعه ی این بخش بپردازند .

لازم به ذکر است ، کادر متبحر این مجموعه در این بخش به تهیه جدیدترین اخبار تعمیرات موبایل بلک بری نیز اقدام کرده اند .تلفن همراه یا گوشی همراه وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله ‌ای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می ‌رود.

این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا در تاریخ 3 آوریل 1973 با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد.  با مراجعه به لینک اخبار موبایل بلک بری و دیگر خبرها می توانید وارد بخش مذکور گردید .

 

مقالات موبایل  بلک بری و دیگر مقالات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل بلک بری به تهیه و ارائه ی مقالاتی عمومی و تخصصی همت گماشته است . در این بخش سعی داریم با تهیه ی مقالاتی به بررسی برخی از ایرادات رایج در موبایل بپردازیم . امیدواریم بتوانیم از این طریق نیز راهگشای شما عزیزان باشیم . کارشناسان خبره ی این مرکز به تهیه مقالاتی در زمینه ی تعمیرات موبایل بلک بری نیز پرداخته اند .

کاربران گرامی با مطالعه ی این بخش می توانند اطلاعات مفیدی در زمینه ی دستگاه خود و روش های ریکاوری آن به دست آورند .موبایل نسل‌ های گوناگونی دارد . این دستگاه توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید شده و به فروش می ‌رسد.

برخی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا ، سامسونگ الکترونیکس ، ال‌ جی الکترونیکس ، موتورولا، سونی ، اپل و اچ‌ تی‌ سی هستند. با کلیک روی لینک مقالات موبایل  بلک بری و دیگرمقالات موبایل می توانید مقاله ی موردنظر خود را مطالعه نمایید .

 

 

 

انواع موبایل بلک بری و دیگر محصولات

کادرفنی مرکز تعمیرات موبایل بلک بری به معرفی دیگر محصولات موبایل نیز پرداخته اند . این دستگاه ها عبارتند از : اپل ، اچ تی سی ، ال جی ، ایسر ، ایسوس ، سامسونگ ، سونی ، مایکروسافت ، موتورولا ، نوکیا و هواوی . در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم ‌افزار یا سیستم‌ عامل برای کنترل سخت ‌افزار به کار می ‌رود .

در این دستگاه برنامه‌ های جانبی توسط سیستم‌ عامل اجرا می ‌شوند.از سیستم‌ های عامل معروف برای تلفن همراه، می ‌توان به اندروید ، آی ‌او اس و ویندوز فون اشاره کرد. کادرفنی مرکز تعمیرات موبایل بلک بری علاوه بر تسلط بر نحوه ی عملکرد محصولات این کمپانی باید در زمینه ی قطعات دستگاه نیز اطلاعات کاملی داشته باشند .

کارشناسان متبحر ما با دارا بودن ویژگی های مثبت فوق و تسلط بر علم روز ، در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص داده و بهترین راه را برای ریکاوری بر می گزینند . با مراجعه به لینک انواع موبایل بلک بری و دیگر محصولات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید .

 

سوالات متداول تعمیرات موبایل

کارشناسان خبره و متبحر نمایندگی موبایل سوالات متداول تعمیرات موبایل را از قبل پاسخ داده اند . مدیریت مرکز تعمیرات موبایل بلک بری مدرنترین تجهیزات ریکاوری را در کارگاه های تعمیر این مرکز تدارک دیده است . تعمیرکاران این مرکز با تکیه بر دانش و مهارت خود و استفاده از این تجهیزات تخصصی ترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند .

نمایندگی موبایل در راستای کسب رضایت و خشنودی کاربران شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند انتقادات ، پیشنهادات و سوالات تخصصی خود را با کادر مجموعه درمیان بگذارند .شکیبایی و صبر تکنسین های این مجموعه حین پروسه ی تعمیر یکی از دلایل موفقیت مرکز تعمیرات موبایل بلک بری می باشد .

لازم به ذکر است ، کارشناسان فنی ما در صورت لزوم به راهنمایی کاربران در زمینه ی دستگاه تعمیر شده اقدام می نمایند . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات موبایل می توانید وارد بخش مذکور گردید .

 

نمایندگی  موبایل

نمایندگی  موبایل با به کارگیری تجهیزاتی مدرن و با استفاده از تجربیات و دانش کادرحرفه ای خود توانسته کیفیت مطلوبی از خدمات تعمیر دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی انجام دهد . این مرکز به چنان جایگاهی از موفقیت دست پیدا کرده است که سایر نماینگی ها یارای رقابت با آن را ندارند .

مهارت و علم کارشناسان به کار گرفته شده در نمایندگی موبایل به حدی مطلوب است که ، به جرات می توان گفت این مرکز توانایی تعمیر دستگاه هایی را که سایر نمایندگی ها از رفع ایراد آن عاجزند را دارد .از مشتریان گرامی تقاضا داریم با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر شرکت تعمیراتی اقدام به انتخاب مرکزی مورد اطمینان نمایند .

توجه به حقوق مشتریان، اخلاق و برخورد مناسب کارکنان و امکانات تخصصی نمایندگی موبایل موجب افزایش چشمگیر کاربران و در پی آن کاهش هزینه های تعمیرات تا حد قابل ملاحظه ای گردیده است . آن چه که در موفقیت این مجموعه تاثیر بسزایی داشته است ، حضور پرسنل علاقه مند و مشتاق به امر تعمیرات می باشد.

ضمنا ، توجه به اصول اخلاقی و تعهد در تعمیرات از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نمایندگی است. لازم به ذکر است ، توجه به حقوق مشتریان گرامی و برخورد صحیح با آنان ، در بین تمامی کارکنان نهادینه شده و مدیریت شرکت همواره برآن تاکید دارد.

 

تاریخچه شرکت بلک بری / BlackBerry

بلک بری یک شرکت کانادایی است که در سال 1984 دو نفر از دانشجویان مهندسی پایه ها ی آن را بنا نهادند . از سال 1999  بلک بری توسط یک شرکت آمریکایی با نام ( ریسرچ این موشن / ریم ) اداره می شود . این شرکت از ابتدا به علت داشتن امکانات ، جهت فرستادن و دریافت کردن نامه های الکترونیکی  در شبکه ی خدمات تلفن همراه مطرح بود . تولیدات این شرکت بر روی تکنولوژی بی‌سیم تمرکز داشت . اولین گوشی تلفن بلک‌بری با قابلیت ارسال ایمیل و پیج‌کردن بدون صدا در سال 1998 ارائه شد. نام بلک‌بری از شباهتی که  دکمه‌های کیبورد این تلفن‌ها به میوه بلک‌بری یا  توت سیاه دارند ، الهام گرفته شده است. از مهم ترین ویژگی های این شرکت طراحی شبکه ی کدگزاری امن برای ارسال اطلاعات است . در این قسمت به ذکر سال شماری از فعالیت های  این شرکت می پردازیم :

در سال 2002 : شرکت RIM  قابلیت تماس صوتی را به بلک‌بری 5810 افزود .

در سال 2003 : نخستین بلک‌بری مبتنی بر نمایشگر رنگی  منتشر شد .

در سال 2004 : شرکت بلک‌بری ، تعداد مشترکین خود را به یک ملیون رساند .

در سال 2006 : گوشی Pearl یا بلک‌بری مروارید ارائه شد ، که  یک گوشی با پخش کننده ی  موسیقی و دوربین بود و به رقابت با گوشی های مشابهی چون نوکیا و موتورولا پرداخت .

در سال   2007  : بلک بری  گوشی هوشمند Curve BlackBerry را معرفی کرد . در این سال مشترکین این شرکت به 10 ملیون نفر رسیدند .

در سال 2008 : سهام RIM  به  بالاترین حد خود رسید . اما با ورود آیفون ها و استقبال از آن ها ، سهام این شرکت سقوط کرد و گوشی هوشمند جدید لمسی این شرکت  با نام  Storm  )      )  به یک شکست تبدیل شد.

در سال 2009:  بلک‌بری در تلاش برای رقابت با اپل ،  فروشگاه App World را ، راه‌اندازی کرد .

در سال 2010:  شرکت RIM   چند ماه پس از عرضه‌ی آی پد اپل ، از تبلت PlayBook رونمایی کرد . هرچند اعلان کرد که این تبلت را تا سال بعد عرضه نخواهد کرد.

در سال 2011 :  شرکت یاهو اسمارت فون های دیگر را جایگزین گوشی بلک بری کرد . به این ترتیب شرکت ریم ( بلک بری ) مجبور شد بیش از 2000نفر از نیروهای خود را تعدیل کند و تا سال 2012سهام این شرکت افت زیادی کرد وبسیاری از نیروهای کار آن اخراج شدند .

در سال 2013 :  شرکت ریسرچ این موشن نامش یا ریم ،  نامش را به BlackBerry Limited  تغییر داد. درهمین سال ،  BlackBerry 10 و دوگوشی هوشمند Z10 و Q10 با سیستم‌عامل جدید بلک‌بری وارد بازار شدند . اما استقبال خوبی از آن ها نشد .

شرکت بلک بری این اواخر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. آخرین اسمارت فون این شرکت، BlackBerry Leap،  در MWC 2015 در بارسلونا معرفی شد و  آن طور که باید تاثیرگذار نبود .

  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی
  • تعمیرات معایب میکروفن تعمیرات موبایل
  • تعمیرات عدم کارکرد دوربین موبایل
  • تعمیرات مموری کارت تعمیرات موبایل
  • تعمیرات عدم کارکرد ویبره تعمیرات موبایل
  • تعمیرات موبایل در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیرات عدم کارکرد ال سی دی موبایل
  • تعمیرات عدم کارکرد بلوتوث موبایل
  • تعمیرات موبایل در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیرات مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل
  • مشکل عدم خواندن سیم کارت در گوشی
  • تعمیر و رفع ایراد مشکلات بلوتوث موبایل
  • رفع ایراد مشکلات سیم کارت
  • رفع ایراد مشکل ویبره تعمیرات موبایل
  • رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش موبایل
  • رفع ایراد مشکل باطری تعمیرات موبایل
  • رسوب زدایی موبایل با تینر فوری
  • رسوب زدایی موبایل با اولتراسونیک
  • شوک دادن باطری تعمیرات موبایل
  • تست تغذیه قطعات تعمیرات موبایل
  • تست افت ولتاژ تعمیرات موبایل
  • تست صدای اسپیکر تعمیرات موبایل

از اولین گوشی های این برند می توانیم ؛ بلک بری 6230 و بلک بری 6720 را نام ببریم از دیگر مدل ها می توان به   world  Edition86  اشاره کرد که در سال 2007 عرضه شدو مدل هایی چون cruve  ,pearl ,classic  Torch,  ,storm,Bold, از سال 2008 تا 2011وارد بازار شدند .  z3 ,leap ,priv , z30 و Passport از جدید ترین مدل های بلک بری هستند .

بدون شک بلک بری در تحولاتی که در دنیای موبایل صورت گرفته نقش مهمی داشته است . این کمپانی طی سالیان گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و اخیرا با عرضه ی نخستین محصول اندرویدی خود ، سود خوبی به دست آورده است . تحلیلگران معتقدند این کمپانی قصد دارد از تولید سخت‌افزاری فاصله گرفته و تمرکز اصلی خود را بر روی نرم‌افزار قرار دهد و احتمالاً شاهد کنار رفتن این کمپانی از تجارت گوشی‌های هوشمند خواهیم بود .